FANDOM

Asha
Asha
Księżniczka Lwiej Ziemi
Rodzice Kovu i Kiara
Rodzeństwo Leah, Koda
Przyjaciele Dogo, Akila, Asante
Kolor oczu miętowy
Kolor sierści rudy
Asha to księżniczka Lwiej Ziemi i jedna z trójki bohaterów komiksu stworzonego przez TC-96. Jest podobna do matki.

Wygląd Edytuj

Asha to ruda lwiczka podobna do matki o różowym nosie Złoziemców, kremowym pysku i miętowych oczach. Posiada brązowy pędzelek u ogona, oraz brak jej grzywki. Nie jest do końca wyjaśnione, czemu nie ma kawałka ucha, który ma w pierwszym rozdziale. Brwi ma ciemnobrązowe.

Charakter Edytuj

Asha uwielbia zabawę ze swoim bratem oraz przyjaciółmi, ale najważniejsza jest dla niej rodzina i bezpieczeństwo. Udowodniła swoją odpowiedzialność zachowując zimną krew podczas gdy jej rodzeństwu było w niebezpieczeństwie. Jest miła i nie lubi wyżywania się na słabszych. Potrafiła porzucić złe towarzystwo dla młodszej siostry.

Występowanie Edytuj

Chapter 1 Edytuj

Pierwszy raz widzimy lwiczkę w łapach matki, a następnie wybiega z domu z Kodą, aby pobawić się na sawannie. Po raz kolejny widać ją z bratem, Asante, Dogo i Akilą. Gdy Dogo obraża przybyłą Leah, ona broni jej, a gdy do nikogo to nie dociera, postanawia sama pobawić się z siostrzyczką. Gdy zaczyna padać, obie lecą do wąwozu. Asha chce uratować Kodę i dobrze dowodzi grupą w chwili zagrożenia, jednak gdy Leah też wpada w tarapaty, chce pomóc obojgu i jej łapy zaczynają krwawić. Kremowa poświęca się i spada w dół. Asha nie jest w żalu.

Chapter 2 Edytuj

Brak danych/nie skończony

Rodzina Edytuj

  • Rodzice - Kovu i Kiara
  • Rodzeństwo - Koda, Leah
  • Babcie - Nala, ?
  • Dziadkowie - Simba, ?
  • Wujostwo - Vitani

Zobacz także Edytuj

  • Galerię (już wkrótce)

Ciekawostki Edytuj

  • Możliwe, że jest dziedzicem tronu.
  • Jest podobna do Kiary.
  • Jest najstarsza z rodzeństwa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki